středa 24. dubna 2013

Jarní taška

Určitě znáte ten pocit, kdy stojíte ráno před otevřenou skříní a máte pocit, že nemáte nic na sebe.
 
Tak to já jednou ráno zjistila, že nemám žádnou tašku. Dlouho jsem ani nemusela přemýšlet, kterou právě nutně potřebuju. Velikost tak akorát, žádné složité šití. Volba padla na poslední tašku z katalogu Love Bellet Fabrics zima 2013. Nečekaně jednoduchý byl i výběr látek, ke slovu se hlásila kombinace hnědých květů na tyrkysové a bílé a k nim mi téměř do ruky skočily puntíky:-)
 
A tady je výsledek. Ušito už asi před dvěma týdny, foceno až dnes na zahradě.
 


 
 

6 komentářů:

  1. Nádherná barevná kombinace i ušití. Moc se Ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, je prekrasna a strasne ji slusi ty latky .. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi zamlouvá ta kombinace. Povedená!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná taška,ta se moc povedla,jsi šikovná.Tvůj dárek mi tu každý chválí!

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle látky mám doma taky a koukám taška z nich je skvělá:-)))
    p.s. Brzy k Tobě dorazí balíček Každý každému, už je před Tebou jen šest švadlenek:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, děkuji za milé komentáře. Tyhle látky jsem si objednávala ještě na Marině, Ty asi taky, a dlouho nevěděla co s nimi:-) Občas prostě musí v syslišti uzrát a počkat si na nápad. P.S. To jsem ráda, už jsem měla obavy, že se balíček někde definitivně zasekl. Tak to abych začala s přípravou čtverečků:-)

      Vymazat