pondělí 30. prosince 2013

Hvězdy, kam se podíváš

Ježíšek letos u nás naděloval už s měsíčním předstihem a protože jsem asi byla nejhodnější já, nechal tady velkou bednu, ve které se ukrýval můj nový společník - vyšívací stroj od Lenky Nej-šicí-stroje.
 
A abych jej hned pořádně vyzkoušela pustila jsem se do hvězdiček z filcu, které pak dostaly paní učitelky ve školce, putovaly i do vánoční výměny, ke kolegyni, dokonce i k jednomu kolegovi, který mi pomohl s konstrukcí šablony :-) Celkem jich bylo asi 15, doma nám nezůstala žádná...
 


 
 


 
 
 
 

 

3 komentáře:

  1. Chvilku jsem premyslela, jak jsou udelane...a tak jsem myslela, ze snad vykouzlene. A ono vysite na filcu....fakt krasne

    OdpovědětVymazat
  2. Máš je opravdu moc hezké. Vždycky, když se podívám na ty mé, vzpomenu si na tě:-))) jsemráda, že jsemobjevila tvůj blog. díky moc K

    OdpovědětVymazat