pondělí 30. prosince 2013

Předvánoční tvoření

Je už sice po vánocích, ale protože je teď už trochu volněji, nastává čas vložit pár fotek, co jsme ještě letos stihli. Záměrně používám množné číslo, protože už od podzimu zejména syna chytlo jakékoliv vyrábění a téměř denně jsme něco tvořili.
Na letošní výstavě Kreativ v Ostravě mě zaujal stánek Bambulky.elpopo.cz a zejména jejich věnečky omotávané vlnou a pak různě dozdobované. A tak když syn jednou honem chtěl něco vyrábět, vzpomínka na ně mě zachránila.

 



Hodně oblíbené jsou u nás i předchystané sestavy od společnosti BD-Tova. Vloni jsem na ně poprvé narazila také na Kreativu a nakoupila sněhuláčky, sovy a broučky.

 
Letos jsem už k jejich stánku mířila s jistotou, zejména poté, co vím, že ceny na veletrhu jsou většinou poloviční - letos všechny skládané figurky a obrázky byly za jednotných 30,- Kč. A tak jsem dokoupila vánoční stromečky, obrázky s dýní a s tučňáky, a figurku čarodějnice (ta jediná čeká ještě na poskládání).


Dělali jsme společně ještě tyto čepičky (základ je z ruličky toaletního papíru) a visí nám ve vstupní chodbě na větvích, které v průběhu roku vždy obměňujeme.


Někteří si možná všimli i vánoční ozdoby šité podle Mariny. Do dokonalosti má daleko, ale láká mě i ta její větší verze, tak uvidíme jestli na ni také jednou dojde:-)

Těsně před Štědrým dnem jsem ušila vánoční stromečky, jeden byl ještě na poslední chvíli přibalen tetě pod opravdový stromeček.

A troška háčkování pro dceru

 
 
Zejména z této "homelessky" a nákrčníku mám radost, moc jí to sluší, jen se odmítá vyfotit:-(





A pár fotek z loňského předvánočního tvoření:

falešný patchwork a vypichovaný věneček
 

adventní kalendář šitý podle loňské Mariny




adventní kalendář ze společného šití kapsiček
 
 
 
 
Děkuji, pokud jste dočetli až sem.




 
 
 
 





1 komentář: