úterý 3. prosince 2013

Rychlá a nakonec i velice krátká přehlídka

 
 
Už jsem se o téhle pracovní zástěře pro mého syna zmiňovala dříve, ale až dnes jsem ji konečně vyfotila. Aplikace jsou ze starého trička, původně koupeného v sekáči, je až obdivuhodné kolik praní má triko za sebou a na hlavním obrázku to nezanechalo ani sebemenší stopy. Však taky prošít obrázek bylo za trest. Spousta párání, podšívání nažehlovacím vlizelínem a stejně výsledek nic moc:-( Naštěstí syn to ocenil a zástěru první dny odmítal sundat.
 
 
 
A po delší době také svetr pro syna. Chtěla jsem jej udělat větší, když jsem se po tak dlouhé době pustila do pletení, ať mu taky dlouho vydrží, že? Výsledek byl, že mu byl krapet širší, tak je prošit v několika místech ručně kloboukovou gumičkou, aby se trošku stáhl:-)
 
Snažila jsem se vložit ještě další fotky, ale nějak se mi nedaří vložení, tak zase příště:-)
 
A málem bych zapomněla, dnes jsem odeslala naposledy top deky do Loudavého Peška 2013 a netrpělivě vyhlížím, kdy se mi vrátí ten můj. Vave plánuje prezentaci všech Pešků, tak sem pak určitě také vložím odkaz.
 
 
 
 

 

 

1 komentář: