sobota 14. června 2014

Kalhoty na výlet

Minulou středu (4. 6. 2014) jely děti ze školky na výlet na Pustevny. A v neděli před tím jsem zjistila, že vzhledem k předpovědím (déšť, poměrně zima) nemá Anička kalhoty, ve kterých by mohla jet. Už vloni jsem objednávala letní softshell i pro ni, ale nakonec jsem ušila jen kalhoty pro syna a teď byl ten správný čas střihnout i do toho fialového.
 
S Aničkou jsme vybraly stužky, umístění sovy a když spala, pustila jsem se do šití. Moc času jsem neměla, protože na 16. hodinu jsem šla se synem do divadla J. Myrona v Ostravě na Josefa a jeho úžasný pestrobarevný plášť, ale stihla jsem to:-) Mimochodem byl poprvé ve "velkém" divadle, když nepočítám Divadlo loutek a byl nadšený. Myslím, že mi tady roste divadelní parťák.
 
Ale teď už konečně pár fotek kalhot, bez modelky, jak jinak:-( V pase oblíbený úplet, dole staženo do gumičky. Samozřejmě, že té naší žížalce jsou krapet volnější (nevyzkoušený střih z Burdy), ale aspoň nám vydrží a porostou s ní:-)
 

 
 Nějak poslední dobou ujíždím na sovičkách, a tak vykukují i z kapes.

 
 
Sláva nazdar výletu, nezmokli a už jsou tu!!! 
 

1 komentář: