čtvrtek 25. září 2014

Hruškobraní podruhé

Tak tomu jsem vážně nevěřila. Celkem nás bylo kolem 30 a říkala jsem si, že pokud dorazí ke mě jedna hruška, bude to úspěch.
 
V úterý dorazila první od Veroniky - Nika. Následoval velký jásot!
Ve středu na mě doma čekaly další dvě, a to od Veroniky - Vendy82 a Lenky - Lumiczek.
A dnes ve čtvrtek byla na poště další:-) Anička vzala nadšeně obálku a na celou poštu volala "hruškáááá, to bude další hruškááá". A byla:-) Od Marcelky - Ruzamarcela.
 
Holky moc děkuji!!!
 
 
Hrušky zleva - Nika, Lumiczek, Vendy82, Ruzamarcela
 

3 komentáře:

  1. No pane jo Jani, že ti jich přilétlo:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, krásná úroda hruštiček.
    Máš moc pěkný blog !!! Dnes jsem si všimla,že jsi z Petřvaldu, tam bydlela moje sestřenka. Bohužel jsme se dlouho neviděly, tak ani nevím jestli tam ještě bydlí (možná znáš Jarku Pastrńákovou).

    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, moc děkuji za pochvalu:-) Myslím si,že Tvou sestřenku neznám, jsem původem odjinud a "známosti" tady navazuji hlavně přes moje děti a nebo znám jen od vidění:-)

      Vymazat