středa 11. listopadu 2015

Halloween

Já vím, už jej máme všichni úspěšně za sebou a pomalu nebo spíše rychle začínáme mít v hlavě vánoce.
 
Ale... Přijdete z práce, chystáte se, že s dětmi vyrazíte uspávat broučky a na procházku s lampionem. A manžel najednou hlásí, že kolegyně jde zítra na ples ve stylu "halloween -barvy oranžová, černá" a že potřebuje něčím doladit kostým a že slíbil, že něco vymyslím. Skvělé.
 
Nečekaně byl rychlý nápad hned tady. A tak jsem s klidem vyrazila uspat broučky a večer jsem se pustila do práce.

Zachránil mě vyšívák a Lenčiny báječné výšivky, které jsem použila  už vloni a zbytky filcu. Na zadní stranu jsem dala spínací špendlík, aby si je mohla kolegyně kamkoliv na šaty umístit, příp. se rozdělit s manželem a den poté může špendlíky vyndat a bude mít stylové podkafáčky:-)

 

 
 
Zapůjčila jsem jí i dvě malé plastové dýně - lucerničky, které si mohla dát na náušnice.
 
Bohužel fotky v gala žádné neposlala a moje fotky jsou hodně nekvalitní, foceno večer a narychlo chvilku po dokončení.
 
Tak jako bonus přidávám naši letošní dýni:-)
 

 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat