středa 11. listopadu 2015

Výměnné akce

Léto bylo ve znamení společných akcí.

Mám ráda to plánování, kombinování, čím potěšit druhou stranu a pak ten moment překvapení, když přijde očekávaný balíček:-)

Zapojila jsem se do letní výměny - téma znělo "něco na poličku, něco menšího". Hmm, tak tohle mě potrápilo. Když neznáte vkus, zařízení bytu, člověka...
 
Nakonec jsem se rozhodla pro košíčky ve dvou velikostech v neutrálních barvách a k nim jsem přiložila čerstvě nasušenou levanduli v pytlíčku a svíčku (kdybych se vůbec netrefila do vkusu).
 


 
 
A když už jsem zpracovávala letošní úrodu levandule, našila a vyšila jsem pytlíčků více.
 
 
 
Na balíček jsem si chvilku počkala, ale nakonec od Janice Palice dorazil.
 
 

Další společná akce. Výměna čtverečků na deku. Možná si vzpomínáte, že něco podobného už tady bylo. Já měla to štěstí, že ke mě balík tehdy ještě dorazil, bohužel krátce poté se někde zatoulal:-(
 
Tentokrát jsme na to šly "fikaněji". Všechny čtverečky jsme poslaly na jednu adresu, kde byly rozděleny na hromádky a odeslány zpět. Právě minulý týden se obálky vracely.
 
Celkem 60 čtverečků zdobených či nezdobených o velikosti 15 x 15 cm.
 
 
Odesláno. (Pokud se nemůžete dopočítat, tak upozorním, že mám většinou od každé látky více kousků:-)).
 

Doručeno. Vidíte některá svůj čtvereček?

 
 
A pozor! Jsem už namočená v další výměně - vánoční.




 

Žádné komentáře:

Okomentovat