úterý 1. prosince 2015

Dlouhé zimní večery

Nejspíš jsem výjimkou, ale mám moc ráda dlouhé zimní večery. Zejména v letošním horkém létě, jsem se už moc těšila na podzim, zimu.

Mám ráda světlo svíček, dobrou knihu, dobrý film, teplý čaj nebo kávu při ruce, zachumlání do deky....
 
Hmm, trochu jsem se zasnila, ale kdy jsem to naposledy zažila?
 
Nejspíš bych musela rodinku vyslat někam hóóódně daleko:-) A když už je chvilka klidu, usedám častěji ke stroji, i když to tady tak nevypadá.
 
Jedním z posledních počinů jsou tyto podložky z poslední Mariny. Ladíme se vánočně:-) Krásné látky, které jsem už několikrát použila na dárečky pro jiné tak, aby i na mě kousek zůstal...
 
 

 
 
Začínám trošku laškovat i s papírem (no jo, může za to Bellet a její nový časopis Marina Craft)... ukázat zatím mohu jen tyto domečky... to víte, pracuji po večerech v Ježíškově dílně, tak aby bylo překvapení...
 
 
 
 
Krásný Advent!!!

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat