středa 2. prosince 2015

Mikuláši, přijď zas k nám

Syn bude zítra vystupovat se ZUŠ v nemocnici v Havířově na dětském oddělení. Sice nechápu, jak jeden z nejmladších, může dělat Mikuláše, ale už je to tak a já hned dostala úkol na kostým Mikuláše.
 
Doma už máme čertovský kostým, vlastně dva - klučičí a holčičí, když byli ti moji čerti na karnevalu za čerty, ale mikulášský? Věděla jsem určitě, že nebude vypadat ani náznakem jako Santa Claus:-) Chvíli jsem pátrala na internetu, ale brzy jsem to vzdala a začala improvizovat.
 
Všechno vznikalo tak nějak od ruky a podle toho, co jsem doma našla. Kousek zlaté stuhy s flitry, zbytky zlatého saténu, ze kterého jsem vloni šila dceři princeznovské šaty atd.
 
A tady je výsledek a zároveň důkaz, že ne vždy došívám na poslední chvíli:-))
 
 

 
 
 
No, teď mě ještě napadá, že mohl mít bílou paruku, že jsem měla.... Taky občas po dokončení "díla" máte pochybnosti?
 
Tak teď ještě anděla a máme to kompletní:-)
 

1 komentář:

  1. Jani, ty jsi tak šikovná - krásný Mikuláš. Pochybnosti jsou sice otravný, ale zas nás kolikrát posunou o krok dál, jen jim dávat prostoru tak akorát, ne moc :-)
    Přeji krásné Vánoce a ať se ti i v novém roce pořád tak pěkně šije. ♥

    OdpovědětVymazat