neděle 1. ledna 2017

Látkové věnce

Jeden z loňských předvánočních hitů na internetu, kterému jsem neodolala a střihla rovnou na dva podobné. No, poté, co jsem začala látkové nudle protáčet a vycpávat jsem zároveň začala litovat, že jsem střihla hned na dva, ale vydržela jsem a oba nakonec dokončila:-) Jeden zůstal u nás, druhý putoval do světa. A myslím, že další dlouho nebude:-)
 

 
 
Další inspiraci a hlavně návod najdete tady. Když už jsme u té inspirace, podívejte se ještě na výrobu jednoduchého papírového stromečku.
 

2 komentáře:

  1. také jsem je před časem šila - rovnou tři - otočit pruhy ještě jde, ale vycpávání bylo hrozné...nakonec jsem si pomáhala velkých trychtýřem (nahrnula jsem na něj co nejvíc látky a postupně protahovala) a mám ještě jeden nápad, ale chce to nejdřív vyzkoušet. hezký a šťastný nový rok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nakonec ten jeden sešitý konec zase rozpárala a protáčela pomocí "zicherky" a při plnění jsem si pomáhala vařechou. Pokud se Váš zlepšovák osvědčí, budu ráda, když se podělíte. Krásný rok 2017 i Vám.

      Vymazat